18 October 2006

Transit Salonu



İş hayatıma ilk adım attığım ve yaklaşık 2 yılımı geçirdiğim euro.message'dan bu ay sonu ile ayrılmış olacağım...

İlk işim olması vesilesiyle, aynı zamanda ilk işten ayrılışım..

Son günlerim, transit salonunda bir sonraki uçağı bekler gibi geçiyor. O salonların garip ortamında hep çok düşünürüm. Kendimi anlamaya çalışırım, olayları büyütürüm sonra tekrar küçültürüm. Gideceğim yeri hayal ederim, aynı anda gittiğimde muhtesem geçme senaryosunu ve rezalet geçme senaryosu kurgularım. (Bu oturup elimde kalem kağıt yaptığım bir sey değil tabi ki, hatta ben değil beynim kendi kendine yapıyor)

Ve şu anda bulunduğum transit salonunda hissettiklerim şunlar: Kendimi zorluklardan dolayı işimi kapatıp, bir kurumda çalışmaya başlıyor gibi hissediyorum çünkü çok sevdiğim bir işi bırakıp, başka bir işe geçiyorum...

Bu kadar iştahlı çalışırken, neden bırakıyorsun diyen arkadaşlarıma, tanıdıklarıma, müşterilerime, herkese farklı sebepler söyledim. Kimisine burada öğrenecek daha fazla bir şey kalmadı dedim, kimisine iletişim sorunlarım vardı dedim, kimisine farklı bir alanda da yer almak istedim dedim... Bunların hepsinin doğru olmasıyla beraber aslında bu kadar özet geçmek nedenleri çok sığlaştırıyor ama karar verdikten sonra bunların derinliğine de inmemek için çaba sarf ediyorum ve ileriyi düşlüyorum... Tabi ki iyi ve kötü senaryolar şeklinde!

OMD'deki pozisyonum digital medya planlama. Bundan sonra özellikle bolca gezdiğiniz sitelerde yer alan banner'ların nerede, ne zaman, ne kadar kalacağına karar vereceğim.

İyi senaryo yeni işeme de aşık olmam, orada da projeler oluşturmam. Kötü senaryo gelenin gideni aratması, kurumsal hayata adapte olmakta zorluk çekmem, sabahları 9'da işte olamam, iş arkadaşlarımı çok özlemem ve her saniye oluşan sonsuz fikir daha...

Lütfen artık anons yapılsın ve uçak havalansın..

1 comment:

dodo said...

Uzunca bir süredir birbirimizi tanıyoruz. Ne kadar oldu en az bi 24 sene :) Bu süreçte ve öncesinde de çok fazla olmasa da nerler yaşadığını gözlemleyebildim. Bence verdiğin karar mevcut şartlar dahilinde verilebilecek mantıklı bir karar. Neler gösterir bilinmez ama senin yerinde olsam aynısını yapmak isterdim. Yapabilir miydim bilmiyorum. Hayırlı olsun