20 October 2006

Yahoo Mail Beta



Gmail'in hayatımıza getirdiği hıza, Yahoo da kendini eklemek isteyerek Yahoo Mail Beta'yı kullanıma sundu.. Yaşasın artık yahoo da hız kazandı dememin hemen arkasında şikayetlerim başladı!

Renk ve görüntüye çok önem veren birisi olarak option bölümünden sayfamın rengini değiştiremediğimi fark ederek kullanım deneyimim başladı.. Bu fonksiyonun Beta versiyonundan kaynaklandığını düşünerek bunun fazla üzerinde durmadım..

Sonraki rahatsızlığım sağ tarafta yer alan banner'ın kaldırılamaması oldu.. Sadece banner olsaydı ve bir yerinden yok edilebilseydi bu kadar rahatsız etmeyecekti ama kaldırılamadığı için iyice gıcık oldum hatta swith back teşebbüsünde bile bulundum..

En çok rahatsız olduğum şey ise, mail'lerin okunmadan silinmesinin zorluğu oldu. Genel kullanım eğilimi mail'in açıldıktan sonra silinmesi üzerine ve hemen hemen her okuduğum e-mail'in raporlandığını bilen bir insan olarak ilgimi çekmeyen e-mail'lere ilişkin okundu raporunun gitmesinden rahatsız oluyorum..

Bu rahatsızlıklarımı Yahoo'ya da bildirdim ama switch back butonuna bastıktan sonra bir türlü devamını getiremedim çünkü sanırım hız hayatımda en önemli seylerden biri oldu!

5 comments:

dodo said...

Bu "switch back" ne oluyor biraz daha acabilir miyiz :)

Selin said...

Ya bilmiş insan! Şunu nasıl bir ses tonuyla söylediğin bile kulaklarımda çınlıyor:)

Seni kodlasalar, sesli "spell check" olarak piyasaya sürseler keşke!

Şimdi "spell check" ne oluyor biraz açarsam: Spell Check "Nobran" demek!

Ali Saglam said...

Yahoo galiba bu işi beceremeyecek... benim için çok özel olan yahoo'yu "switch back"ledim :)

Selin said...

Merhaba Ali, sen neden "switch back"'ledin?

Ali Saglam said...

Bunu daha once yazmistim :)
YahooMail Beta ve Müşterisi Olarak Ben

Jerry Yang bir zamanlar HIZ diye övünüyorken şimdi bu hallerde düşen bir YAHOO...

Not: Küçük bir hatirlatma :) Betada "del" tuşu okumadan silmeye yariyor. Ilk once bu ne boyle, diye dusunmustum. Sonra da boyle bir seye Yahoo yapmaz dedim :) Bir maili sectim ve "del"...