24 October 2006

Tire'den Doğa Manzaraları


Bayram tatili vesilesiyle İzmir'e geldim.
Ailece gezelim görelim turumuzun birinci bölümüne başlamış olduk. Sabahki nereye gitsek konuşmalarına pek katılmadım hatta evden çıkmak bile istemedi canım

Sonra bir Tire lafı dolaşır oldu arabada ve Pınar Köfte reklamında da duyduğum Tire köftesi de bu esnada gündeme geldi. Köfte seven bir insan olarak bana uygun bir program gibi görünmüştü ama her yerde et yiyemediğimi unutmuşum. Ve tabi ki, etler bana bir acaip geldi ve böylece benim tabağımdakileri de Seço yedi..



Sanırım yemekle olan alakamın hızlı kesilmesi sebebiyle de, özellikle Dodo'cuğum gibi yemek tabakları resimleri koyarak anlatamıyorum.

Zaten yemekler de pek umrumda olmadı..
Ama doğa muhteşemdi...


Özellikle ağaçta dolaşan sincaplara ve kestane ağaçlarına bayıldım

No comments: