06 October 2006

Hello Kitty



Hello Kitty'lere oldum olası bayıldım!

Internette dolaşırken de tesadüfen hello kitty e-mail account'u sahibi oldum! cell_in@hellokitty.com . Sizde Hello Kitty adresi edinmek isterseniz sitesinden alabilirsiniz!

Bir de bir blog'da yer alan Hello Kitty test'leri var ki, beni benden aldı! çok eğlenceli mutlaka bakın

Not: "What kind of man suits you best" testinde, "you like bad guys" dedi! Beni yakından tanıyanlar için, testin doğruluğu hakkında fikir verecektir:)

İyi eğlenceler...

2 comments:

Selin said...

Yaa Burçak çaktırma- konustugumuz Good Bye Kitty lansmanı öncesinde insanların Hello Kitty'den nefret etmesini istiorm:)

Anonymous said...

Selinciğim Hello Kitty testini yaptım, bana da aynı sonuç cıktı ne tesadüf! Burçağa katılmamak elde değil.. Arkadaş olduğumuz için mi hepimize bad boys çıkıyor yoksa default olarak bad boys mu var onu çözemedim canım:)