10 October 2006

tam ondan vazgeçmişken

Çok akıl karıştırıcı olabiliyor ufacık şeyler bazen...

Sana kendini rezalet hissettiren bir şey, tam ondan vazgeçmişken kapında yepyeni fikirlerle belirebiliyor. Sanki ayrılığı hissetmiş de, tam ayrılırken için sızlasın diye oyun oynuyor gibi...

Çaktırmıyorum- henüz karar vermek zorunda değilim ve erteliyorum...
Hiç bir zamanda karar vermek zorunda kalmayacakmış gibi beynimin arkalarına itiyorum bu durumu... Geçirebileceğim son güzel zamanları geçirmeye çalışıyorum sanki bir yandan da...

Ve bu güzel zamanları kendi kararımla bitirecek olmanın sorumluluğu var üzerimde...

Bu sorumluluğu alabilecek miyim? Aldıktan sonra mantığım beni hala mutlu edecek mi? Bu sorumluluğu alamazsam, kendimi rezalet hissettiğimde kendime çok mu kızacağım??

Göreceğiz...

2 comments:

dodo said...

Çok merak ettim neymiş bu karar?
Korkma selo bir kere 24 yaşında olur insan

Selin said...

Bilahare anlatırım canım:)