29 August 2008

OnurAir - Havalanması En Zor Şirket


Bugünün konsepti havayolu şirketleri ile olan kötü anılarım değildi halbuki ama şu ana kadar OnurAir ile hiç vaktinde uçamamış bir insan olarak, şu anda isyan ediyorum..

Az önce 10.30'da kalkması gereken uçağı bekleme salonunda beklerken, 10.33'de uçağın 45 dakika gecikmeli, sonra da uçağın 1 saat gecikmeli olmasının açıklanmasıyla saldırganlaşmış bir insanım...

Bugün hayata geçireceğim tüm işlerin organizasyonunu alt üst etmenin, dayanılmaz hafifliği ile uçağa bindiğimiz zaman "kusura bakmayın; operasyonel nedenlerden geç kalktık" gibi basit bir açıklama içinden sıyrılacaklar..

Benim yaşanan bu gecikmelerden olan mağduriyetimi bildirebileceğim; bunun telafisini isteyeceğim bir yer yok mu? Nasıl ticaret bu?

Normalde, bilet rezervasyonu geç iptal ettiğimde maddi açıdan cezalandırılırken, beni geç bilgilendiren; zaman ve enerji; iş kaybına sebep olan şirketi ben neden cezalandıramıyorum.. Anlamıyorum..

Anlayacağınız çok kızgınım.. Saygısız ; özensiz; acemi ve turkish buluyorum

Not: Neden OnurAir kullanıyorsun derseniz, uçak saatleri başka da bir nedeni yok..

1 comment:

Anonymous said...

Yıllar önce sadece 1 defa kullandım, bir daha da tövbe ettim Onuraira
dodo