04 August 2008

Gelin Çiçeği


Düğün üstüne düğün yazar oldum ama ısrarla devam etmek durumundayım çünkü 12. düğünde bir ilk yaşadım ve gelin çiçeğini tuttum..

Gelinin çiçek atma merasimi esnasında çoğu zaman isteksiz ve otomatik olarak tutamayacağım noktalarda duran ben, olaya bu sefer sporcu bir ruhla yaklaşmış olabilirim çünkü merasim öncesinde, çiçek tutma teknikleri anlatarak bizi eğlendiren arkadaşımı gülerek dinlemiş ve o esnada kafamda canlandırmış olabilirim - hatta olabilirim değil; kabul ediyorum kafamda canlandırdım ama sadece spordan kalan bir alışkanlıkla (bunda da ciddiyim:)

Ama aynı zamanda gelinin en yakın arkadası ve hatta nikah şahidinin yanında durmamanın da, çiçeğin kucağıma düşmesinde etkili olabileceğini düşünsem de, teorik bilgiyi pratik'e geçirme konusundaki başarı egomu daha çok tatmin ettiği için bu konunun pek üzerinde durmuyorum..

Şimdi şunu merak ediyorum: Bu çiceği tutma konusu bir gün evleneceksin mi demek; kısa sürede evleneceksin mi demek; aniden evleneceksin mi demek; bu bir uyarı blog'unda evlilikle ilgili atar tutar oldun; yazdıklarını bir kere daha oku mu demek yoksa düğün konusundaki katılım ve katkıların dolayısıyla seni mezun ettik, bu da bizim diploma verme şeklimiz mi demek.. Öyleyse artık diplomalı bir düğün katılımcısıyım, iyi haberlerinizi beklerim; haberiniz olsun..

2 comments:

Anonymous said...

yine kim evlendi yahu
ben tanıyo muyum?

Selin said...

Gökçe ve Eda evlendi- Tanımıyorsun sanırım :)