04 December 2006

ALTİVİ


İnternette bir süredir kafamı ne tarafa çevirsem ALTİVİ ile burun buruna geliyorum. Kendisi bir kişilik olsa, AXE reklamındaki bakışlardan atarak geçeceğiz bir birimize..
O bakışlardan atarak geçeceğiz çünkü internette girdiğim her delikte karşılaşmakla kalmıyoruz, aynı zamanda birbirimizi merak da ediyoruz.. O banner'larının görüntüleyen Selin'i merak ediyor, ben de onun kim olduğunu..
Ve her karşılaştığımda onunla ilgili bir kanıya varacak en fazla 1-2 saniyem oluyor: Ne olmadığından ne olduğuna doğru yaklaşıyorum: İkinci el sitesi değil, online alışveriş sitesi değil, gittigidiyor taklidi değil...derken; bugün canıma tak etti ve "sen kimsin" dedim.
Kendisi kendi anlatmayı pek sevmiyor.. Göründüğüm gibiyim, gizlim saklım yok duruşunda ancak yine de ilk merhabadan sonra kendisini biraz daha anlatsaydı, ben de size sürekli karşılaştığım yakışıklı şudur diye daha net olarak açıklayabilirdim..
Benim anladığım ALTİVİ bir ihale sitesi; ihalesi yapılan ürüne ne kadar ödeneceği belli; ihaleyi kazanmaya çalışıyorsun... Ancak hayatında Monopoly'msi "ihale" oyununu bile oynamamış bir insan olarak, benim için ALTİVİ gizemini koruyor..
Kendisi gayet çekici ancak kendisini netleştirmezse bakışmalarımız bir ilişkiye dönemeyecek ama yine de kendini orginal bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim..
Umarım ilerleyen günlerde yalnızca bakışmakla kalmaz, aynı zamanda burçlarımızı, en sevdiğimiz yemekleri, nerede oturduğumuzu, ne iş yaptığımızı da öğreniriz...

4 comments:

Ali Sağlam said...

Yine metafor... Uyarmadi de me :) Yanlis anlayacaklar.

Şaka şaka. Harika olmuş. Hayranlıkla okuyorum...

daphnevega said...

Ya Selincim bn girdim buraya baktım, tam istediğim fotoğraf makinesi de var hem de çok ucuz fiyata ama gel gör ki bir türlü anlayamadım olayı. Benzersiz teklif filan.. Aştı beni galiba :):)

Selin said...

Korkma korkma- beni de aştı! 7/24 internette olan insanlar olarak, bizi aşıyorsa kimi yakalıyor bilemiyorum:)

Anonymous said...

Görünen o ki siteden son zamanlarda çok kişi etkilemiş. Ürün kazananlar, kazandığı ürünü sitelerde satanlar vs gırla gidiyor. Bu arada her yerde altivi karşımıza çıkmaya devam da ediyor.