28 September 2006

marketingist


İstanbul'da yaşamadığım yıllarda gelemediğime en üzüldüğüm fuar olmuştu marketingist ama marketingist diye afişleri asılan, yazılan çizilen şey, en azından ilk günü itibari ile bir pazarlama becereksizliğiydi...

Pazarlamanın sadece duyurulardan, promosyonlardan, parlak ışıklardan, tasarımlardan ibaret olmadığının resmi! Unutulan 4. P'nin (place'in) bir etkinliğe nasıl yansıdığını gözlem için iyi bir deneyim..

Özellikle iş dünyasına olan uzaklığı sebebiyle oluşan "insansızlık" sorunu, fuar esnasında yalnızca komşuluk ilişkilerimizi geliştirdi... Fuara katılan kurumlar bir birlerini yakından tanımak için yeterli vakti bulmakla kalmayıp, yemek yeme, dolaşma, seminerlere katılma imkanını da yakaladılar..

Ben yarın yine Marketingist'de olacağım..
Bakalım Cuma günü, marketingist'te eksik olan "P" faktörünün etkisi azalacak mı..

1 comment:

daphnevega said...

Selin,
Ben de buradan gelmeyi çok istemiştim ama zamanı benim için uygun değil ne yazık ki. Çok çok ilginç şeyler olduğuna eminim.. Tadını çıkar!