26 September 2006

Sezen Aksu FM



Bu sabah uyandığım andan itibaren, sadece Sezen Aksu dinlemek istedim... Evde hazırlanırken, kahvaltı ederken, yolda giderken, yürürken.. iş başlayana kadar her an sadece Sezen Aksu çalsaydı..

Çalsaydı tam ruhumun istediği müziği dinlemiş olacaktım ama olamadım...

Olamadım çünkü hayat çok hızlı.. İşe yetişme çabasıyla -her ne kadar genel olarak bir çaba olarak kalsa da yarattığı hızlı hareket etme refleksi içinde- ruhunu dizginlemek ve istediklerini ertelemek zorunda kalıyorsun...

Bende içime sinmeye sinmeye öyle yaptım ama o an bir şey olmasını çok istedim:

Sezen Aksu FM

Sadece Sezen çalsın, her saat , her dakika...

Keşke iş fırsatları arayan biri blog'umu okusa!

1 comment:

Mehmet Çetinkaya said...

iki gündür aklımda, birisi sezen aksu fm yapsa sadece sezen çalsa diye ararken buldum blogunu.

gerçekten ihtiyaç var :(

birskec.blogspot.com