03 September 2014

Rutini Tenhada Kistirasim Var

Rutini tenhada kistirasim, dolasma oglum buralarda diyesim var...

Kendisine gicik oluyorum, metrodan inip daha eve varmadan sokagin kosesi dikilmis pis pis siritiyor, o an gidip suratina bir tane patlamamak icin kendimi tutup, hadi Selin bugun baska bir sokaktan eve git diye kendimi ikna ediyorum, sonra bir bakiyorum evin kapisina gelmis.

Goz temasi kurmadan, daha once hic karsilasmamisiz gibi binaya girip, kapiyi yuzune kapiyorum, camdan bir bakiyorum asagida bekliyor.

Arkadaslarimi cagiriyorum, beni almaya geliyorlar. Bizimki mahallenin delikanlisi gibi, kapidan cikip arabaya binene kadar gozunu ustumden ayirmiyor, sonra hemen arkamdaki taksiye binip, bizi takip ediyor.

Sevdigim yerlerden birine gidiyorum, her sey tamam ama arkadan iki goz bizi izliyor. Izlenilmenin verdigi rahatsizlikla ne arkadasimin, ne sohbetin, ne yemenin, ne icmenin hakkini verebiliyorum ama orada degilmis gibi davraniyorum.

Arada bakmiyorken mekandan kacip, daha once hic gitmedigim bir yere gidiyorum; rahat bir nefes aliyorum. Mekan en sevdigim mekan olmasa da, birinin beni izlemesi derdine takilmadan guzel zaman geciyorum ama eve donuyorum; bizimki sokagin kosesinde sigarasini tutturuyor.

Bu bir suredir bu boyle gidiyor, ben de -kisa- bir suredir izimi kaybettirmeye calisiyorum...

O yuzden beni gormeye aliskin olmadiginiz kiyafetlerle, alternatif mekanlarda, saci basi degismis, degisik hobiler edinmis gorurseniz sasirmayin, sadece rutine gicigim, hatta itiraf etmek gerekirse kendisinden korkuyorum; o yuzden kaciyorum ve sanirim icten ice birinin cikip , dolasma oglumm bu kizin etrafinda demesini bekliyorum.

1 comment:

STILATOR - www.stilator.com said...

Çevreni değiştir, rutini kır... Rutinden bıkmış olabilirsin belki ama bence beden zihni takip eder. Insanın doğasında, kendini güvende hissettiği yerlerde rahat olmak var. Sen bilmezsin zihin bilir. İnsecurity kır. Değişime yer aç! ÇOK BİLİYORUM, LOVE U :)))