09 June 2008

Gidilesi Butik Hoteller

Yaz; güneş; tatil; uçak ; hotel diye ilerken butik hoteller gözüme ilişti.. Baktım süzdüm; okudum, gitmek istediklerimin listesini oluşturdum.. Tabiki bir yaza veya bir seneye sığdıracak kadar indirgeyemedim..

İşte bana göre en gidilesi butik hoteller:

* A'jia Hotel /Istanbul
* Lush Hotel /Istanbul
* Hünnap Han / Adatepe Köyü
* Alahan Hotel / Çeşme - Alaçatı
* Tash Mahal / Çeşme - Alaçatı
* Sailors Otel / Çeşme - Alaçatı
* Taş Otel / Çeşme - Alaçatı
* Kırkınca Evleri / Şirince
* Villa Kılıç Hotel / Bodrum
* Sazlık China House / Antalya - Adrasan
* Villa Tamara / Antalya - Kaş
* Gamirasu / Nevşehir - Ürgüp
* Sacred House / Nevşehir - Ürgüp

3 comments:

Anonymous said...

gidip görmediğin yerleri tavsiye etmek olur mu a benim güzel selom :))))

Selin said...

Tavsiye değil Mr. Muhalefet + Kontrol Memuru:)

"Gitmek istediğim yerlerin listesi" bunlar.. Tavsiye söz konusu değil. Sonra gittik beğenmedik, ne biçim yer tavsiye etmişsin dersen kesinlikle kabul etmem:)

Anonymous said...

Sana güvenim tam o ayrı
cadım benim :)