23 May 2008

TonlaKazan.com


Flash flash flash. Turkcell yıllardır olmasını istediğim reklam modelini hayata geçirdi. Bu reklam modelini tek benim düşünmediğimi ; o kadar da cin olmadığımı biliyorum ama görünce -sonunda- dedim ve tabi ki kıskandım da.. Neyi kıskandın derseniz bilmiyorum..Herhalde bu kadar hayata geçmesini istediğim bir projede toplu iğne ucu kadar katkım olmadığı için olabilir.

"Acaba nedir; nedir" seslerini duymam dolayısıyla hissiyatımı bir kenara bırakarak; bir soru-bir cevap yöntemi ile anlatıyorum:

Neyi tonla kazaniyoruz?
- Bedava dakikayı; kontörü

Nasıl bedava kazanıyoruz?
- Telefon hattımıza reklam alarak

Telefon hattına reklam almak nedir; lütfen açınız
- Telefon hattına reklam almak demek; arama geldiği süreçten; cevaplandığı süreç arasında markaların reklamlarının yayınlanıyor olması

Telefon hattımıza nasıl reklam alıyoruz?
- Tonlakazan.com veya wap.tonlakazan.com 'a kayıt olarak

Sadece kayıt olmak yetiyor mu?
- Tabi ki hayır

E baska ne lazım?
- Arandığınız zaman hangi reklam çıkacağına karar vermeniz lazım; bir de telefonları calar calmaz açmamanız lazım:)

Başka sorusu olan?

2 comments:

Anonymous said...

Hah!! Şimdi tam reklamcı oldun işte. Gerçi çalarken dinleti de sevmezdim bu da onun reklam kokan versiyonu olmuş.
Vatana millete hayırlı olsun.
Başka sorum yok:oo))

Aslı Cin said...

Gerçekten cin bir fikir :)