26 February 2007

Seco'mm


Canım kardeşimin Cumartesi günü doğum günüydü... Sevdiklerinden uzak olmak bazen garipleştiriyor insanı.. Yanında olmayınca sanki kutlamalarda kurulaşıyor..

Hayatının en kuru kutlaması bu seneye denk geldi Seco'cum..

Biliyorsun gerci ama seni cok coook cooook seviyorum..

Evin altını üstüne getirip, her yere bir şeyler saçtığın esnada dediklerime inanma:) Keşke hep yanımda olsan..

Doğum günün kutlu olsun yazamıyorum sana, daha kurulaşıyor gibi geliyor..
Bu sadece hayatıma ilk girdiğin günün adına yazılmış bir yazı

Hayatımda varolduğu için kendimi çoook şanslı hissetiğim şeylerden birisin

İyi ki varsın ayıcık!

2 comments:

SeckinCebeci said...

Ablam benim ya..Senin sayende internetten bütün dünya görücek doğum günüm olduğunu:)televizyonda derlerya 70 milyon sizi izliyor diye burdada bütün dünya görüyo bu siteyi:)
gerçi benim farklı dünyalarımın arasında en güzeli , en verimlisi , en tatlısı ailem olduğu için benim için bütün dünya görüyoda sayılır bu yazıyı:)bende seni çok seviyorum ,hacmi küçük ama kalbimdeki özkütlesi kocaman ablam benim:)

Ray Kinsella said...

Canım kardeşimin doğumgününü ben de en bir içten dileklerimnen kutluyorum :)

Vy be, bizim Seço, Bilkent'e girdi de koskoca çaça delikanlı oldu...zaman ne kadar çabuk geçiyor...

Selin!!!! Seço bilkentte, arkadaşlarımız nişanlanıyor, evleniyor, çoluk çocuğa karışıyor, yukarıda yazdıklarıma bakıyorum yaşlı adamlar gibi konuşmaya başlamışım :)

yaşlanıyor muyuz ne?