30 August 2006

Vitray Denemelerim





Nasıl oldu bilmiyorum ama 30 Ağustos nedeniyle işe gitmedik ve gündüz hayata karışma, sinemaya gitme, evi temizle, dolapları toplama, bir cafenin bahcesinde oturup acele etmeden kitap okuma hayallerim gerçek oldu. Bir de hayalim olmayan ama hep merak ettiğim bir şeyi de yaptım: Vitray

Aslında belki de sadece Cam Boyama demeliyim, vitray diyerek haddimi aşıyorum sanırım ama napalım kaza yavrusu tavuk görünürmüş (ya pek emin diilim tavuk göründüğünden, tavuk görünmüyorsa da kazdan daha guzel bir kus işte)

İşte ilk denemelerim ve ne düşüneceksiniz çok merak ediyorum???

1 comment:

mabütüner said...

'kuzguna yavrusu şahin görünürmüş' olmasın sakın.

çalışmalar iyi. eline sağlık. site de güzel, sade.

ben de ilk önce blogspot'ta başlamıştım, pek Türk yok sanıyordum. bir iki isme tesadüfen rasladım. şimdi blogcu'yu da kullanıyorum. blogspot'takilere dikkat ettim, olgun siteler. blogcu salı pazarı gibi. insan o bloglara bakarken bile yoruluyor.

iyi oldu bu. sitene bakarım.

http://mabutuner.blogspot.com
http://mabutuner.blogcu.com

m.a.b.